.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معرفی اعضای هیئت اجرایی انتخابات در آمل

فرماندار شهرستان آمل با دعوت از معتمدان این شهرستان، اعضای هیئت اجرایی دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در آمل را معرفی کرد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر،علی اکبریان در مراسم معرفی این اعضا در فرمانداری گفت: 12 نفر از اعضای هیئت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در آمل از میان 30 نفر از اقشار مختلف مردم که از آنان دعوت شده بود با رای گیری در میان خودشان انتخاب شدند.

وی افزود:براین اساس فرماندار، دادستان و رئیس اداره ثبت احوال به عنوان اعضای ثابت هیئت اجرایی معرفی شدند.

فرماندار آمل تصریح کرد: آقایان اکبرلطفی ،مصطفی زارع ، حسین علی حسن زاده، علی قاسمی ،کریم فلاح ، حمید محمدنسب و غلامرضاحمیدی به عنوان اعضای اصلی هیات اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در آمل انتخاب شدند.

اکبریان اضافه کرد: همچنین مصطفی کشوری فر، سیدرضا مظلوم ، محمدنبی پور، غلامرضا عشریه و حسین علیزاده به عنوان اعضای علی البدل هیئت اجرایی این انتخابات معرفی شدند.

وی تصریح کرد: در بخش های دابودشت ، مرکزی و لاریجان هم به صورت مستقل از میان معتمدان بخش ها، اعضای هیئت ها را انتخاب نمایند.

فرماندارآمل ، شناسایی نیروهای انسانی و کاربران انتخابات در شعبات اخذ رای ،تهیه نقشه قرارگرفتن صندوقها در سطح شهرستان را ازفعالیت های انجام شده این شهرستان تاکنون در امر انتخابات برشمرد و از تهیه مقدمات رایانه ای و تشکیل ستاد فن آوری و اطلاعات با تجهیزات کامل برای این انتخابات خبرداد.

اکبریان خاطرنشان کرد: انتخابات در جمهوری اسلامی ایران به گونه ای است که حقیقت آرا و اراده مردم از صندوقهای اخذ رای بیرون می آید.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.